bato-adv

ارزان‌ترین تلویزیون هوشمند غول پیکر ۷۵ اینچ

ارزان‌ترین تلویزیون هوشمند غول پیکر ۷۵ اینچ
تلویزیون‌های ۷۵ اینچ تلویزیون‌های سایز بزرگی هستند که در میان مخاطبین طرفداران زیادی دارند. این تلویزیون‌ها دارای ابعاد بزرگ و متفاوت، رزولوشن بالا و قابلیت‌های متنوعی هستند که تجربه فوق العاده‌ای در تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی به ارمغان می‌آورند. تلویزیون‌های ۷۵ اینچ موجود در بازار در پاییز ۱۴۰۲ در بازه قیمتی ۴۲ میلیون تومان تا ۸۰ میلیون تومان قرار دارند. در ادامه با معرفی پنج تلویزیون هوشمند ۷۵ اینچی باکیفیت و ارزان قیمت با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲

تلویزیون ال‌ای دی هوشمند DSL-۷۵SU۱۸۰۰ دوو یکی از تلویزیون‌های هوشمند باکیفیت و مقرون به صرفه موجود در بازار است که مشخصات خوبی را نسبت به قیمتش ارائه می‌دهد. اولین ویژگی جالب توجه این محصول کیفیت بالای تصاویر (Ultra HD - ۴K) و رزولوشن فوق العاده ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل آن است که در کنار پنل IPS امکان تماشای باکیفیت تلویزیون را در کنار زاویه دید افقی و عمودی وسیع در اختیار کاربران قرار می‌دهد (پنل‌های IPS نسبت به پنل‌های VA زاویده دید بسیار بهتری را ارائه می‌دهند). یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این تلویزیون هوشمند تکنولوژی HDR است که موجب می‌شود قابلیت تفکیک رنگ را به خوبی حس کنید، تصاویر را با جزئیات دقیق‌تری تماشا کنید و بیشترین میزان داینامیک رنج را داشته باشید.

به گزارش راهنماتو، این تلویزیون هوشمند به یک پردازنده ۴ هسته‌ای قدرتمند، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی برای ذخیره فایل‌های بارگیری شده، و سیستم عامل اندروید ۹ مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به صفحه تخت، صدای دالبی دیجیتال، دو بلندگوی ۱۵ واتی، گرید انرژی A، قابلیت اتصال به اینترنت، قفل کودک، گیرنده دیجیتال داخلی، قابلیت ضبط برنامه‌ها، امکان اتصال به دیوار، گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H۲۶۵-HEVC و رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت دستور صوتی فارسی اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت می‌توانید گزینه‌های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

ارزان‌ترین تلویزیون هوشمند غول پیکر ۷۵ اینچ

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین