bato-adv
کد خبر: ۶۷۱۶۷۲

اعترافات جدید قاتل سریالی؛ چند قتل در پرونده این قاتل وجود دارد؟

اعترافات جدید قاتل سریالی؛ چند قتل در پرونده این قاتل وجود دارد؟
مایکل که همیشه اعتراض می‌کرد، بعد از ۱۱ سال در سال ۲۰۲۱، در یک اعتراف جدید مسئولیت قتل لین راسل و دخترش مگان را در ژوئیه ۱۹۹۶ در چیلندن، کنت، برعهده گرفت. او گفت که آن‌ها بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیدند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲

به گزارش همشهری به نقل از بی بی سی نیوز، در مارس ۲۰۰۲، میلی داولر نوجوان ۱۳ ساله وقتی از خانه خارج شد، نمی‌دانست که هرگز به خانه باز نخواهد گشت. او بعد از تعطیل شدن از مدرسه زمانی که از دوستانش خداحافظی کرد تا باقی راه را تا خانه به تنهایی برود، توسط مایک استون، قاتل زنجیره‌ای، در والتون آن تیمز در ساری انگلیس دزدیده شد.

مایک بعد از اینکه به دخترک نوجوان تجاوز کرد او را کشت تا اثری از این جنایت دردناک باقی نماند. مایک به خیال اینکه این بار نیز جنایت‌هایش پنهان می‌ماند، به زندگی خود ادامه داد. با کشف جسد دختر نوجوان پلیس وارد ماجرا شد. اما در آن سال‌ها سرنخی از قاتل به دست نیاورد. بعد از گذشت سال‌ها در سال ۲۰۱۱ دوباره این پرونده برای پیدا کردن قاتل از سرگرفته شد. پلیس از طریق دی ان‌ای قاتل که روی لباس‌های مقتول کشف شده بود به مایک رسید. پلیس مایک را در خانه‌اش دستگیر کرد و بعد از اعترافاتش در همان سال مجرم شناخته شد.

او همچنین به قتل مارشا مک دانل ۱۹ ساله در سال ۲۰۰۳، قتل آملی دلاگرانژ ۲۲ ساله و تلاش برای قتل کیت شیدی ۱۸ ساله در سال ۲۰۰۴ اعتراف کرد و به ۳ حبس ابد محکوم شد.

اما این پایان جنایت‌های وی نبود. مایکل که همیشه اعتراض می‌کرد، بعد از ۱۱ سال در سال ۲۰۲۱، در یک اعتراف جدید مسئولیت قتل لین راسل و دخترش مگان را در ژوئیه ۱۹۹۶ در چیلندن، کنت، برعهده گرفت. او گفت که آن‌ها بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیدند.

کمیسیون بررسی پرونده‌های جنایی اعلام کرد که قرار است محکومیت‌های مایک استون برای قتل لین راسل و دخترش مگان بررسی شود.

سخنگوی کمیسیون بررسی پرونده‌های جنایی گفت که ما با درخواست وکلای آقای استون برای انجام بازبینی بیشتر موافقت کردیم.

قاضی در ماه ژوئیه، حکم داد که هیچ امکان واقعی دادگاه استیناف برای لغو محکومیت‌های او وجود ندارد

برچسب ها: قتل قاتل سریالی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین