bato-adv
کد خبر: ۷۲۴۵۸۴

بهاره مصدقیان کیست؟

بهاره مصدقیان کیست؟
بهاره مصدقیان، بازیگر زنی که در روزهای اخیر حواشی و صحبت های بسیاری در رابطه با او شده است، کیست و با پارسا پیروزفر چه ارتباطی دارد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳

بیوگرافی بهاره مصدقیان؛ صاحب ادعای جنجالی علیه پارسا پیروزفر

نام بهاره مصدقیان و پارسا پیروزفر ساعات گذشته در تیتر خبری عجیب و شوکه کننده کنار هم قرار گرفت و ادعای جنجالی خانم بازیگر با موضوع افشاگری درباره رابطه‌ای ۱۸ ساله بر سر زبان‌ها افتاده. همراه ما با بخش بازیگران نمناک، کمی بیشتر این بازیگر زن را بشناسید. البته که اطلاعات خیلی زیادی در غالب بیوگرافی بهاره مصدقیان در دسترس نیست، اما تا حدودی به اطلاعات مطمئن اشاره خواهیم داشت.

بهاره مصدقیان کیست؟

بهاره مصدقیان بازیگر زن تئاتر است که اطلاعات چندانی درمورد سن و زندگی شخصی اش منتشر نشده است. بعد از انتشار خبر ادعای بازیگر زن با موضوع رابطه پنهانی اش با پارسا پیروزفر، نامی که ترند شد، نام بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر و تلویزیون بود که کاربران فضای مجازی برای شناخت هر چه بیشتر او، بیوگرافی اش را جستجو کردند.

بهاره مصدقیان کیست؟

بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر‌های پارسا پیروزفر

یکی از مواردی که در بیوگرافی بهاره مصدقیان به چشم میخورد، همکاری او با پارسا پیروزفر در چندین تئاتر است. این بازیگر زن و پارسا پیروزفر با یکدیگر چندین همکاری در تئاتر داشته‌اند که از میان آن‌ها میتوان به تئاتر‌های ملاقات و یک روز تابستانی، به کارگردانی پارسا پیروزفر اشاره کرد.

همچنین بهاره مصدقیان و پارسا پیروزفر در تئاتر «ماتریوشکا» که آقای بازیگر در آن نقش کارگردان، نویسنده و تنها بازیگر را برعهده داشت، دستیار طراح صحنه و لباس بود.

بهاره مصدقیان در چشم باد

در مورد نقش بهاره مصدقیان در چشم باد سوالاتی پیش آمده که با بررسی دقیق‌تر لیست بازیگران این سریال پارسا پیروزفر نامی از او در میان بازیگران سریال ثبت نشده بود و احتمالا اگر در این سریال حضور داشته، نقش بازیگری نداشته است.

منبع:نمناک

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین