bato-adv

قیمت آپارتمان در مرکز تهران چند؟

قیمت آپارتمان در مرکز تهران چند؟
قیمت یک آپارتمان ۱۰۳ متری در حوالی میدان ولیعصر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳

مناطق مرکز تهران به دلیل دسترسی به حمل‌ونقل عمومی و امکانات رفاهی بی‌نظیر همیشه یکی از گزینه‌های خریداران مسکن است. بنابراین، در ادامه به بررسی قیمت خانه‌های نوساز در این ناحیه پایتخت می‌پردازیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، برای خرید یک خانه نوساز دو خوابه در بهجت آباد با زیربنای ۱۱۶ متر به سرمایه‌ای حدود ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیاز دارید.

یک واحد آپارتمان نوساز در محله نصرت با دو اتاق خواب و زیربنای ۱۰۵ متر بالغ‌بر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود. همچنین، یک خانه ۸۵ متری در سنایی تهران با دو اتاق خواب، ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمان نوساز دیگری با متراژ ۱۱۶ متر و دو اتاق خواب در خیابان نجات اللهی به قیمت ۱۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

اگر به دنبال خانه نوساز در حوالی میدان ولیعصر هستید، می‌توانید صاحب یک آپارتمان ۱۰۳ متری دو خوابه شوید که ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

آپارتمان دیگری در خیابان جمالزاده با زیربنای ۹۰ متر و دو اتاق خواب، ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین در این محله با بودجه‌ای بالغ‌بر ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان می‌توانید یک خانه ۱۳۵ متری با ۳ اتاق خواب بخرید.

آپارتمان نوساز دیگری در بلوار کشاورز با زیربنای ۱۱۵ متر و دو اتاق خواب با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قابل خرید است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع آپارتمان در مرکز تهران را مشاهده کنید:

قیمت آپارتمان در مرکز تهران چند؟

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین