bato-adv

قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران

قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
حداقل قیمت خرید یک واحد مسکونی ۵۰ مترمربعی در منطقه ۵ تهران به طور متوسط به ۵ میلیارد تومان می‌رسد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

متقاضیان خرید آپارتمان در منطقه ۵ تهران این روز‌ها باید به‌طور متوسط، حداقل بودجه کل حدود ۵ میلیارد تومانی در اختیار داشته باشند.

به گزارش دنیای اقتصاد، بر اساس تحقیقات میدانی انجام شده از بازار معاملات مسکن منطقه ۵ شهر تهران که پرتقاضاترین و پُر معامله‌ترین منطقه بازار مسکن پایتخت محسوب می‌شود یک متقاضی خرید مسکن در این منطقه برای خرید یک واحد معمولی، میانسال و با امکانات متعارف دست کم نیاز به تامین بودجه ۱۰۰ میلیون تومانی به ازای هر مترمربع (به طور متوسط) دارد؛ بنابراین حداقل بهای خرید یک واحد مسکونی ۵۰ مترمربعی در این منطقه به طور متوسط به ۵ میلیارد تومان می‌رسد.

بدیهی است در برخی از محله‌های ارزان‌تر این منطقه با کف بودجه ۹۰ میلیون تومانی و در محله‌های مرغوب‌تر با کف بودجه ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومانی به ازای هر مترمربع، امکان خرید آپارتمان برای متقاضیان مسکن وجود دارد. نکته مهم در رابطه با بازار مسکن این منطقه فاصله نه چندان محسوس بین بهای پیشنهادی آپارتمان در محله‌های متوسط و محله‌های مرغوب‌تر است. فاصله‌ای که سال‌های قبل بیش از میزان فعلی بود، اما هم اکنون به یک دلیل مهم یعنی رکود خرید آپارتمان، کاهش یافته است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع آپارتمان در منطقه ۵ تهران را مشاهده کنید: 

قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران///

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین