bato-adv
bato-adv

آپدیت جدید واتس‌اپ چه تغییراتی به‌همراه دارد؟

آپدیت جدید واتس‌اپ چه تغییراتی به‌همراه دارد؟
به نظر می‌رسد که تلاش اخیر واتس‌اپ روی تغییر پالت رنگی اپلیکیشن خود به‌منظور استفاده از رنگ‌های تیره‌تر و عمیق‌تر بوده است تا فشار به چشمان کاربران در شرایط کم‌نور را کاهش دهد. این موضوع در حالت تاریک بیشتر نمایان می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

اگر تاکنون با رنگ‌های حالت تاریک واتس‌اپ مشکل داشتید، اکنون می‌توانید از نسخه‌ای چشم‌نوازتر نسبت به گذشته بهره بگیرید.

به گزارش دیجیاتو، واتس‌اپ درحال انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن موبایل خود است که ظاهر امروزی‌تری را به این برنامه می‌بخشد. همچنین حالت تاریک آن اکنون تیره‌تر از گذشته است و فشار کمتری به چشمان کاربران وارد خواهد کرد.

متا معمولاً در ایجاد تغییرات داخل پیام‌رسان خود مقاومت بالایی نشان‌می‌دهد و سعی می‌کند با سرعت آهسته‌ای اقدام به تغییر المان‌های واتس‌اپ نماید؛ اما این شرکت در اقدامی غیرمعمول درحال انتشار نسخه جدیدی از اپلیکیشن مذکور است که تغییرات ظاهری گسترده‌ای را به‌همراه داشته است. پالت رنگی جدید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بصری تازه افزوده شده به واتس‌اپ به‌شمار می‌رود که شمایل مدرن‌تری نسبت به گذشته را برای آن به ارمغان آورده‌است.

به نظر می‌رسد که تلاش اخیر واتس‌اپ روی تغییر پالت رنگی اپلیکیشن خود به‌منظور استفاده از رنگ‌های تیره‌تر و عمیق‌تر بوده است تا فشار به چشمان کاربران در شرایط کم‌نور را کاهش دهد. این موضوع در حالت تاریک بیشتر نمایان می‌شود؛ حالتی که از محبوبیت بالایی در نزد کاربران برخوردار است و خواندن متن پیام‌ها را هم در شب، آسان‌تر می‌سازد.

از دیگر تغییرات صورت گرفته در به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ می‌توان به نحوه ارسال فایل‌ها در نسخه مختص به iOS اشاره کرد که انتخاب تصاویر و ویدئوها را آسان‌تر از قبل می‌کند. اکنون کاربران دیگر به منوی تمام صفحه منتقل نمی‌شوند و می‌توانند از یک منوی قاب گسترش اقدام به مشاهده گزینه‌های موجود و انتخاب آن‌ها کنند. تغییر آیکن‌ها و تصویر پس‌زمینه گفتگوها هم از جمله تغییرات ایجاد شده‌است.

چندی پیش گزارش‌های غیررسمی منتشر شد که خبر از اضافه شدن قابلیت ارسال پیام بدون نیاز به ذخیره شماره در واتس‌اپ می‌داد. اگرچه این ویژگی در نسخه‌ای آزمایشی از اپلیکیشن اندرویدی پیام‌رسان متا به چشم خورد، اما در به‌روزرسانی اخیر هم شاهد افزوده شدن آن به نسخه پایدار نبوده‌ایم و متا هم از ارائه جزئیاتی پیرامون قابلیت گفته‌شده، خودداری کرده است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین