bato-adv

مقایسه قیمت بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در مسیر تهران - مشهد

مقایسه قیمت بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در مسیر تهران - مشهد
گران‌ترین بلیط قطار تهران – مشهد را ۷۲۰ هزار می‌فروشند. خرید بلیط هواپیما در این مسیر می‌تواند هزینه کمتری داشته باشد
تاریخ انتشار: ۰۳:۲۸ - ۲۹ مهر ۱۴۰۱

فرارو- بلیط قطار تهران – مشهد در روز‌های پایانی ماه مهر درحالی از سوی شرکت نورالرضا ۷۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود که با هزینه کمتری امکان خرید بلیط هواپیما در این مسیر وجود دارد. الان کف قیمت بلیط هواپیما تهران – مشهد ۶۰۰ هزار تومان است و نهایتا به یک میلیون و ۸۵۵ هزار تومان می‌رسد. مسافرانی که قصد خرید بلیط اتوبوس در مسیر تهران – مشهد را دارند، باید حداقل ۱۴۷ هزار تومان بابت اتوبوس‌های معمولی بپردازند و این هزینه برای اتوبوس‌های VIP به ۲۴۸ هزار تومان می‌رسد.

قیمت بلیط هواپیما تهران – مشهد؛ حداقل ۶۰۰ هزار

به گزارش فرارو، قیمت بلیط هواپیما تهران – مشهد در روز‌های باقی‌مانده مهرماه امسال حداقل ۶۰۰ هزار تومان است. این رقم را شرکت‌های آتا و وارش در روز شنبه ۳۰ مهر دریافت می‌کنند. پرواز تهران – مشهد هواپمایی آتا روز شنبه ساعت شش صبح از فروگاه مهرآباد بلند می‌شود و یک ساعت و ۲۰ دقیقه بعد به فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد می‌رسد. این پرواز با هواپیمای بویینگ MD-۸۰ انجام می‌شود. پرواز روز شنبه هواپیمایی وارش هم که قیمت بلیط آن ۶۰۰ هزار تومان است، همان روز شنبه انجام می‌شود و مسافران آن با هواپیمای بویینگ ۷۳۷ راهی مشهد می‌شوند. گران‌ترین بلیط هواپیما تهران – مشهد ظرف روز‌های آینده به‌ترتیب توسط شرکت‌های ماهان و ایران‌ایر فروخته می‌شوند. قیمت بلیط هواپیما تهران – مشهد از سوی هواپیمایی ماهان در روز پنجشنبه ۲۸ مهر یک میلیون و ۸۸۵ هزار تومان اعلام شده است. مسافران این پرواز ظرف یک ساعت و ۲۰ دقیقه از تهران راهی مشهد می‌شوند. بلیط هواپیما تهران – مشهد هواپیمایی ایران‌ایرتور در روز شنبه ۳۰ مهر یک میلیون و ۶۲۲ هزار تومان فروخته می‌شود و مسافران آن ظرف یک ساعت‌ونیم با هواپیمای ایرباس A۳۲۰ از تهران به سمت مشهد می‌روند.

قیمت بلیط قطار تهران – مشهد؛ حداقل ۱۵۵ هزار

خرید بلیط قطار تهران – مشهد در روز‌های پایانی مهرماه حداقل ۱۵۵ هزار تومان هزینه دارد. رقم اعلام شده از سوی شرکت رجا برای قطار‌های اتوبوسی که معمولا ارزان‌ترین گزینه‌های سفر‌های ریلی به‌شمار می‌روند، ۱۵۵ هزار تومان است و مسافران این قطار ظرف ۱۲ ساعت و ۱۵ دقیقه از پایتخت راهی مشهد می‌شوند. خرید بلیط قطار‌های کوپه‌ای شش نفره تهران – مشهد در روز‌های پیش رو ۲۰۴ هزار تومان تمام می‌شود و این بلیط‌ها را به‌جز رجا، شرکت‌هایی مثل مهتاب سیر جم و جوپار عرضه می‌کنند. کف قیمت بلیط قطار‌های کوپه‌ای چهار نفره هم در چند روز باقی‌مانده مهر از ۲۴۶ هزار تومان شروع می‌شود. همین هزینه بابت بلیط قطار‌های کوپه‌ای چهارنفره تهران – مشهد از سوی شرکت فدک به ۳۵۰ هزار تومان می‌رسد. این بلیط‌ها را به‌اسم پنج ستاره می‌فروشند و شامل پذیرایی می‌شود. گران‌ترین بلیط قطار تهران – مشهد نیز در روز‌های باقی‌مانده ۷۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود. این بلیط را شرکت نورالرضا با اسم قطار‌های بیزینس می‌فروشد و از برخی بلیط‌های هوایی این مسیر با قیمت بیشتری عرضه شده است. مدت زمانی که این قطار‌ها مسیر ۹۰۰ کیلومتری تهران – مشهد را طی می‌کنند، تقریبا ۱۱ ساعت خواهد بود.

قیمت بلیط اتوبوس تهران – مشهد؛ حداقل ۱۴۷ هزار

قیمت بلیط اتوبوس تهران – مشهد الان دست‌کم ۱۴۷ هزار تومان است. خرید بلیط اتوبوس‌های معمولی و ۴۴ نفره مسیر تهران – مشهد چنین هزینه‌ای را برای مسافرانی دارد که از پایتخت راهی مشهد می‌شوند. مسیر تقریبا ۹۰۰ کیلومتری تهران تا مشهد با این اتوبوس‌ها ظرف ۱۳ ساعت طی می‌شود. مسافرانی که به شکل زمینی قصد عزیمت به مشهد را دارند، برای خرید بلیط اتوبوس تهران – مشهد دو گزینه دیگر خواهند داشت. گرا‌نترین آن‌ها بلیط ۲۴۸ هزار تومانی است. تفاوت این اتوبوس‌ها با مورد قبلی، VIP بودن و ظرفیت ۲۵ نفره آن‌ها به‌شمار می‌رود. گزینه سوم خرید بلیط اتوبوس تهران – مشهد با قیمت ۲۲۰ هزار تومان است.

کف و سقف قیمت بلیط تهران - مشهد

انواع بلیط

کمترین قیمت

بیشترین قیمت

هواپیما

۶۰۰ هزار تومان

یک میلیون و ۸۸۵ هزار تومان

قطار

۱۵۵ هزار تومان

۷۲۰ هزار تومان

اتوبوس

۱۴۷ هزار تومان

۲۴۸ هزار تومان

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین